دوره سبک زندگی اسلامی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان 
دوره سبک زندگی اسلامی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان 

دوره سبک زندگی اسلامی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان 

رضا صدیقی مهنی گفت: یکی از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان برگزاری دوره مجازی سبک زندگی اسلامی برای گروه های سنی نوجوانان و جوانان است که با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج روزانه برگزار می شود.
شناسه خبر : 1046079 تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۶:۱۸

«رضا صدیقی مهنی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: با توجه به خیز مجدد کرونا ویژه برنامه های کانون حضرت علی اکبر (ع) به صورت مجازی برگزار می شوند.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت افزود: ختم مجازی قرآن کریم یکی از این ویژه برنامه ها است که به نیابت از شهدا مخصوصا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت برگزار می‌شود.


وی بیان کرد: در همین راستا روزانه جزء خوانی قرآن کریم در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود و همچنین روزانه کلاس احکام و پاسخ گویی به سوالات شرعی توسط یک نفر کارشناس دین در گروه مجازی که کانون برای اهالی روستا راه اندازی کرده است، برگزار می‌شود.


صدیقی مهنی ابراز کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان، برگزاری دوره مجازی سبک زندگی اسلامی برای گروه های سنی نوجوانان و جوانان است که با مشارکت پایگاه مقاومت بسیج روزانه برگزار می شود.


مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت علی اکبر (ع) روستای قنات نو جیرفت اظهار کرد: از آنجایی که دشمنان اسلام به دنبال ترویج سبک زندگی غربی هستند بنابراین در مقابله با این توطئه دشمن و ترویج سبک زندگی اسلامی این دوره آموزشی برگزار می‌شود.

 

وی اضافه کرد: علاوه بر این در نظر داریم با جلب کمک های مومنانه خیرین و مردم از نیمه دوم ماه مبارک رمضان طرح کرامت را برگزار کنیم.


صدیقی مهنی در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که امکان برپایی سفره های افطار در شب های قدر نیست بنابراین نذورات مردم و خیرین جمع آوری شده و در قالب سبدهای معیشتی در بین خانوارهای نیازمند روستا توزیع می شود.

پایان پیام/ 586